За роки існування школи в ній сформувався осередок висококваліфікованих, творчо працюючих педагогів-однодумців. Школа укомплектована педагогічними працівниками та обслуговуючим персоналом згідно Типових штатних розписів загальноосвітніх закладів на 100%: учителів – 13, обслуговуючого персоналу – 11, учителів-пенсіонерів ( за віком) – 2. 12 педагогічних працівників мають вищу освіту ІІІ-ІV рівня акредитації, що становить 92 %, 1 – середню спеціальну, що становить 8%.
Якісний склад педагогічних працівників:
- вищу кваліфікаційну категорію мають 2 педагоги, що становить 15 %;
- першу кваліфікаційну категорію - 7 педагогів, що становить 55 %;
- другу кваліфікаційну категорію - 2 педагоги, що становить 15 %;
- спеціаліст - 2 педагоги, що становить 15 %.
Якісний рівень педагогів становить 70 %.
Педагогічний стаж складає:
- до 3 років - 0 ;
- від 3 до 10 років - 3;
- від 10 до 20 років - 1;
- більше 20 років - 9.
Нагороджено працівників:
грамотою Міністерства освіти і науки України - 3;
грамотою обласного управління освіти - 4;
грамотою районного відділу освіти - 12.
Учителі школи неодноразово нагороджувалися грамотами та дипломами районної та обласної державних адміністрацій. Творча діяльність учителів сприяє підвищенню іміджу навчального закладу, позитивно впливає на створення творчого мікроклімату в педагогічному колективі, спонукає молодих учителів до постійного професійного самовдосконалення.
Щороку вчителі школи беруть активну участь у районній виставці педагогічної майстерності і є постійними переможцями. У 2016 -2017 навчальному році брали участь у районній виставці педагогічної майстерності Сніжко Л. І., Мельник Т. М., Стремоух В. М., Шкумат О. С. Членами журі відзначені уроки компетентнісного навчання вчителів: Мельник Т. М. (учитель початкових класів) «Не роби іншому того, чого сам не любиш. І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів’я.», 3 клас; Сніжко Л. І. (учитель початкових класів) «Склад числа 6. Шестикутник. Складання і читання прикладів на додавання за предметними малюнками», 1 клас; Стремоух В. М. (учитель фізичної культури) «Футбол, техніка прийому та передачі м’яча», 8 клас; Шкумат О. С. (учитель української мови та літератури) «Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви поезії «Хотіла б я піснею стати…», 8 клас.
Овсієнко О. А., учитель фізики, є керівником динамічної групи учителів фізики з проблеми «Вивчення фізики за новими програмами у 9 класах».
На базі школи проводяться районні семінари, де педагогічний колектив представляє свою роботу на достатньому рівні.
Протягом останніх трьох років учителі школи працюють над забезпеченням творчого розвитку учнів, формуванням інноваційної культури педагога в реалізації Державних освітніх стандартів. Удосконалюючи свій професійний рівень, кожен намагається покращити методику викладання предметів, підвищуючи якість навчально-виховного процесу. Методичне навчання й самоосвітня діяльність учителів є однією з проблем, над вирішенням якої працює педагогічний колектив школи. Розроблені та впроваджуються в практику роботи публікації вчителя біології Паращенко Л. П. «Екологічна освіта як пріоритетна складова системи загальноосвітньої підготовки учня», які увійшли до методичного посібника Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в 2012 році та Овсієнка О. А. «Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні фізики шляхом проведення гурткової роботи». Овсієнко О. А., учитель фізики, опублікував статтю «Розвиток творчих здібностей – гасло чи реальність?» в газеті «Рідний край» у 2012 році, «Саморобний прилад для демонстрації коронного розряду» - в журналі «Фізика в школах України» (2016 рік) та розробку уроку «Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі» в журналі «Все для вчителя» (2014 рік). Кузьменко Т. С., учитель зарубіжної літератури, опублікувала свої дослідження «Перебування Адама Міцкевича в Україні, відбиття вражень в його поезії» в журналі «Все для вчителя» (2014 рік).
На сайті «Шкільне життя» розміщені публікації вчителів:
1. Паращенко Л. П. Розробка уроку на тему: «Тип кишковопорожнинні» 7 клас. Біологія.
http://www.schoollife.org.ua/505-2106/.
2. Шкумат О. І. Усний журнал «Україна моя». http://www.schoollife.org.ua/201-2015/.
3. Шкумат О. І. Історичний брейн-ринг «Україна – серце Європи». http://www.schoollife.org.ua/213-2015/
4. Шкумат О. І. Дослідження «Події Голодомору 1932 – 1933 років у селі Сніжки Буринського району Сумської області».
http://www.schoollife.org.ua/215-2015/.
5. Шкумат О. І. Розробка уроку на тему: «Рух Опору в Україні»
(11 клас Історія України).
http://www.schoollife.org.ua/217-2015/.
- Усі вчителі школи взяли участь у державній цільовій програмі впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікативних технологій «Сто відсотків», виконали завдання та отримали сертифікати про 100-відсоткове оволодіння основами інформаційних технологій. 100 % педагогів пройшли навчання за програмою «Intel®. Навчання для майбутнього».
